Ratsastajainliiton Laatutalli Ylöjärvellä

Vahannan Ratsastuskoulu

Laadukas ja siisti ratsastuskoulu kauniissa maalaismiljöössä Ylöjärvellä

Vahannan Ratsastuskoulu on Ratsastajainliiton laatutalli. Talli on perustettu v. 2016 ja meillä ratsastaa kaikenikäisiä ja -tasoisia ratsastajia. Talli sijaitsee Ylöjärvellä, vain 20 minuutin ajomatkan päässä Tampereelta. Meille tullaan omalla autolla. Julkiset eivät kulje tallille.

Tarkeintä on hevosten hyvinvointi ja hyvä henki

Meillä painotetaan hevosten hyvinvointia, hyvää istuntaa sekä hyvää apujen käyttöä. Tallille on kiva tulla; meillä on hyvä henki ja jokainen otetaan ystävällisesti vastaan.

Tilalla on myös runsaasti kilpailutoimintaa. Kilpailumenestystäkin on tullut, jopa valtakunnallisesti.

Vahannan Ratsastuskoulu on Suomen Ratsastajain­liiton Laatutalli

SRL:n Laatutalli on esimerkki hyvin toimivasta, laadukkaasta ratsastuskoulusta. Laatutallilla asiat hoidetaan ammattimaisesti sekä tilojen ja ympäristön että hevosten suhteen. Yritystoiminta on läpinäkyvää ja taloudenpito huolellista. Henkilökunta on pätevää ja monipuolisesti koulutettua. Laatutallilla toimintaa myös kehitetään jatkuvasti.

Ratsastustunnit kaikenikäisille ja -tasoisille ratsastajille

Vahannassa järjestetään ratsastustunteja alkeistasosta valmennuksiin sekä erilaisia kursseja. Tunteja on jokaisena viikonpäivänä. Tallilla on kokeneet opettajat (ratsastuksen opettajia ja Master-ratsastuksenopettajia) sekä hyvin koulutetut hevoset ja ponit.

Kaikki tallin ratsastajat käyttävät kypärää. Suosittelemme lämpimästi myös turvaliivin käyttöä.

Ohjeita tallille tulevalle
  • Pysäköinti sijaitsee tallin piha-alueella, maneesin edessä.
  • Hevoslistat löytyvät tallin satulahuoneen seinältä.
  • Tallilla on oma turvallisuusohjeistus, jonka löydät linkistä alta. Suomen Ratsastajainliiton sivuilta löytyy myös paljon hyvää informaatiota esim. harrastusta aloittavalle ja hänen huoltajalleen.

Nouse ratsaille: https://www.ratsastus.fi/ratsastamaan/nouse-ratsaille/

Harrasteratsastajan polku: https://www.ratsastus.fi/jasenelle/harrasteratsastajan-polku/

• Ethän tuo koiria tallille.
  • Tupakointi on tallin alueella ehdottomasti kielletty. Tallille ei myöskään saa tulla päihtyneenä.
  • Katsomossa voi seurata tuntia, mutta muistathan olla hiljaa, jotta ratsukoilla on täysi työrauha.
  • Suosittelemme asiakkaille liittymistä SRL:n jäsenseuraan mm. hyvän vakuutusturvan ja Hippos-lehden vuoksi esim. Goodwill Riders linkki: https://www.goodwillriders.fi/

Tuntivaraukset, peruutukset, hinnat ja paljon muuta infoa Hopotissa.

Vahannan Ratsastuskoulun tilat ja puitteet

Meillä on Vahannassa hienot ja asianmukaiset puitteet. Siistissä 24-paikkaisessa tallissa on sosiaalitilat ja pihamailta löytyvät isot kentät estekalustoineen sekä maneesi (22x60m). Kesällä käytössämme on derbykenttä esteineen. Tallin ympäriltä löytyy myös mukavaa maastoa hevosten kanssa maastoiluun.

Tallin omistaja Outi Talvi

Minulla on pitkä kokemus hevosalalta, ratsastuksesta ja tallinpidosta. Olen Ratsastuksenopettaja ja Master-Ratsastuksenopettaja, valmentaja, rakennetuomari sekä kasvattaja. Minulle tärkeintä toiminnassani on hevosten hyvä kohtelu sekä tallin hyvä henki. Kaikki ovat tervetulleita harrastamaan ratsastusta Vahantaan.

Pidän ratsastuskoulua myös Kangasalla. Tutustu Ratsastuskoulu Tavelaan.

Vahannan Ratsastuskoulu
Pohtiontie 18
33400 Ylöjärvi
Sijainti kartalla

Tilinumero: FI20 5620 0920 4709 69

info@vahannanratsastuskoulu.fi
Paras aika soittaa klo 15-16

Hopotissa tuntivaraukset, peruutukset, hinnat, hevosesittelyt jne.

Siirry Goodwill Ridersin sivuille